چگونه رنگ زمینه را در Word تغییر دهیم؟

تبلیغات

تبلیغات

http://apanet.net/affiliate/3500/o2n9000
موضوعات

موضوعات

جستجو

جستجو

پیوندهای روزانه

پیوندهای روزانه

لینک دوستان

لینک دوستان

امکانات جانبی

امکانات جانبی

{$("html").niceScroll({railalign:"right",cursorcolor:"#333333",cursorwidth:"10px",background:"#F7F4D9",autohidemode:true,hidecursordelay:"800",cursoropacitymax:"0.7",cursorborder:"0",railpadding:{left:0,right:2}});}); مهدویت امام زمان (عج)

تبلیغات


http://shop2040.eshopfa.biz/

چگونه رنگ زمینه را در Word تغییر دهیم؟

تغییر رنگ زمینه در Word

تغییر رنگ زمینه در Word

بسياري از كاربران با نرم افزار Word آشنايي دارند و شايد هر روز بارها از اين نرم افزار استفاده كنند.گاهي اوقات انجام كارهاي بسيار ساده توسط اين نرم افزار، كمي دشوار است! يكي از اين كارها نيز رنگي كردن زمينه صفحات است!به عنوان مثال فرض كنيد قصد داريد رنگ زمينه صفحه Word را به رنگ زرد يا قرمز تغيير دهيد.    در ادامه مطلب...


  • تاریخ ارسال : یک شنبه 14 مهر 1392 ساعت: 19:16
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

۱۰ نشانه‌ آلودگی رایانه به بدافزارها

۱۰ نشانه‌ آلودگی رایانه به بدافزارها

در این مطلب شما را با ۱۰ نشانه آشنا می کنیم که اگر رایانه شما دارای آن باشد ممکن است سیستمتان به بدافزارها آلوده شده باشد البته داشتن هر کدام از این علامت ها نمی تواند قطعا نشانه‌ آلودگی سیستم شما باشد ولی می توانید به عنوان هشدار آن ها را زیر نظر بگیرید.  در ادامه مطلب بخوانید...


اوج تکنولوژِی در صنعت با تلویزیون‌ های خمیده (OLED) !+عکس

اوج تکنولوژِی در صنعت با تلویزیون های خمیده ! +عکسدرادامه مطلب بخوانید..


  • تاریخ ارسال : پنج شنبه 7 شهريور 1392 ساعت: 1:0
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
ادامه مطلب

آموزش اتصال لپ تاپ به تلویزیون

آموزش اتصال لپ تاپ به تلویزیونتوضیح در ادامه مطلب....


نخستین نگاه به ویندوز 8.1

مایکروسافت در شهر سانفرانسیسکو از سیستم عامل جدید خود، یعنی ویندوز 8.1 پرده‌برداری کرد

رابط کاربری

صفحه‌ی آغازین را مال خود کنید


راهنماي جامع خريد اكسترنال درايو

چکیده: اگر شما هم مثل عده اي زيادي از افراد فايل هاي چند رسانه اي زيادي جمع مي كنيد مطمئنا دير يا زود ظرفيت هارد شما پر مي شود . شايد شما 4000 عكس ديجيتالي با كيفيت عالي و مجموعه اي كامل از آهنگ ها و كنسرت هاي خواننده هاي محبوبتان را جمع كرديد يا زمان و هزينه ي زيادي را صرف دانلودشان كرده ايد و ديگر راضي به از دست دادن آن ها نيستيد . يك هارد درايو خارجي يا به قولي اكسترنال مشكل شما را حل مي كند اما قبل از هر چيز خواندن اين مقاله را ادامه دهيد تا بتوانيد درايوي مناسب براي سيستمتان تهيه كنيد .

راهنماي جامع خريد اكسترنال درايو

  • تاریخ ارسال : جمعه 21 تير 1392 ساعت: 1:5
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
ادامه مطلب

آموزش قرار دادن آیکون در کنار اسم سایت یا وبلاگ (FavIcon)

 حتما شما هم Icon یا شکلک هایی که در کنار عنوان سایت ها در مرورگر نمایش داده می شود را دیده اید. استفاده از این شکلک ها که به آن Favicon گفته می شود، علاوه بر زیبایی باعث مشخص شدن یک سایت در بین Tab های مختلف می شود.

 

اگر دوست دارید برای سایت یا وبلاگ خود Favicon ایجاد کنید، با این مقاله آموزشی همراه شوید.

 

مرحله اول :

قبل از هر چیز، باید آیکون یا شکلک مورد نظر خود را طراحی کنید. برنامه های زیادی برای طراحی آیکون وجود دارند که می توانید از آنها استفاده کنید. و یا می توانید از بین مجموعه آیکون های آماده، یکی را انتخاب کنید. اما توجه داشته باشید که آیکون مورد نظر، باید در اندازه 32x32 پیکسل باشد. اگر آیکون مورد علاقه شما بزرگ تر از این اندازه بود، باید آن را ویرایش کرده و کوچک کنید.

 

از این سایت ها هم می توانید برای ایجاد Favicon استفاده کنید :

www.favicon.cc

tools.dynamicdrive.com/favicon

 

اسم آیکونی که می خواهید به عنوان Favicon استفاده کنید را favicon.ico قرار دهید.

 

 

مرحله دوم :

بعد از آماده کردن آیکون مورد نظر خود، باید آن را در فضایی در اینترنت آپلود کنید.

 

- اگر هاست مستقل برای سایت خود دارید، به راحتی فایل favicon.ico را در ریشه اصلی سایت خود در پوشه public_html قرار دهید. و کار تمام است. بعد از Refresh کردن صفحه اول سایت خود، favicon را خواهید دید.

 

- اگر وبلاگ دارید، ابتدا باید فایل favicon.icon را در فضایی در اینترنت آپلود کنید. (مثلا در آپلود سنتر سرویس دهنده وبلاگتان) . سپس باید این کد را در فایل اصلی قالب وبلاگ خود ، و بعد از تگ قرار دهید :

 

  http://Address/favicon.ico" rel="shortcut icon">


به جای عبارت قرمز رنگ ، آدرس لینکی که favicon.ico را آپلود کرده اید قرار دهید.

مثلا http://blog.com/myblog/files/favicon.ico

 

بعد از Refresh کردن وبلاگ خود، آیکون را خواهید دید.


  • تاریخ ارسال : پنج شنبه 16 خرداد 1392 ساعت: 1:33
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

اسپمرهای فوق پیشرفته

 اگر از علاقه مندان به حوزه فناوری و اینترنت باشید، بدون شک نام اسپمر Spammer را شنیده اید! ممکن است از نام آن متوجه کارایی آن شده باشید یا حتی در مورد آن مطالبی را خوانده باشید، ما، در این پست قصد داریم کمی بیشتر در مورد اسپمرها و بخصوص نسل جدید آن بنویسیم؛

واژه اسپم به معنای هرزه و اضافی است یعنی به هر شیئی که فاقد ارزش باشد Spam گفته می شود، اسپم ها در دنیای وب فعالیت بسیار گسترده ای دارند، شاید شما هم از آن دسته کاربرانی باشید که همه روزه ایمیل های تبلیغاتی و مزاحم به دست شما می رسد و تعداد زیادی ایمیل ناخوانده در صندوق ورودی خود دارید، اگر اینطور است بهتر است با نحوه کار اسپم ها و اسپمرها بیشتر آشنا شوید مسلما مواردی است که به علت عدم توجه به آن ها این پیام های مزاحم و نظرات تبیغاتی برای شما ارسال می شود. لازم است بدانید که تولید کنندگان اسپم و پیام های مزاحم که اکثر آن ها تبلیغاتی هستند درآمد قابل توجهی از این راه بدست می آورند پس ممکن است دست به ابتکارات و نوآوری های چشمگیری در این زمینه بزنند که به رونق کار و فعالیتشان در زمینه ارسال اسپم بیفزاید. سایت ها، نرم افزارها، افزونه ها و ابزارهای بسیاری هستند که در زمینه مسدود کردن اسپم فعالیت می کنند، اما هیچکدام بطور تضمینی نمی توانند ما را از شر این پیام ها راحت کنند، پس بهتر است قبل از اینکه به دام این اسپمرها و پیام های مزاحمشان بیفتیم به نکاتی توجه کنیم که ما را از آن ها دور می کند!
مسلما پیشگیری بهتر از درمان است


چه کسی اسپم ها را ارسال می کند؟!

مسلما هیچ عاقلی حاضر نمی شود روزانه هزاران بلکه میلیون ها پیام تبلیغاتی را برای افراد ارسال کند، از این جهت این وظیفه را به دوش روبات های وب قرار می دهند، روبات ها، تنها کاربران وب هستند که هیچ محدودیتی پیش پایشان نیست! روبات ها (Bots) قادرند بی وقفه و شبانه روزی به کار و فعالیت بپردازند بدون اینکه خسته شوند و یا از کار بیفتند چرا که خستگی و از کارافتادگی در دنیای مجازی معنایی ندارد، این روبات ها ساخته دست انسان و جهت نفع رسانی برای صاحبانشان ساخته شده اند، گاهی اوقات در سایت های خبر رسانی بزرگ می بینیم که نوشته شده است؛ روزانه میلیاردها ایمیل مزاحم و اسپم در سراسر دنیای وب برای افراد ارسال می شوند، خیلی از این افراد به این پیام ها که اغلب به زبان های خارجه است، نگاه هم نمی کنند و مستقیما آن را دور می اندازند!
انسان ها تنها کاری که انجام می دهند ساخت و دستور دادن به این موجودات مجازی می باشد، و این روبات ها پیام تبلیغاتی وارد شده به آن ها را پردازش و در سطح انبوه برای افراد ارسال می کنند!

اسپمرها چگونه قربانیان را شناسایی می کنند؟!
روبات های اسپمر فعالیت متعددی انجام می دهند، از جمله اینکه ایمیل ها را از سراسر وب جمع آوری می کنند و در پایگاه داده خود ذخیره می کنند و بعد ایمیل ها را به لیست بلندی که از سراسر صفحات اینترنتی جمع آوری کرده اند ارسال می کنند!
خیلی از مدیران سایت ها و وبلاگ ها گمان می کنند که فقط موتورهای جستجو نظیر گوگل و یاهو هستند که وبسایتشان را مورد بررسی قرار می دهند و مطالب آن را می خوانند اما این همه ماجرا نیست، بلکه روبات های دیگری که به روبات های اسپمر معروفند نیز به سایت ها سر می زنند تا ایمیل های موجود در صفحات را شناسایی کنند.
احتمالا دیده اید که در بخش ارتباط با ما در بسیاری از سایت ها آدرس به این صورت درج شده است:
info {at} myblog {dot} com
این کار بی حکمت نیست چون اگر آدرس ایمیل را بصورت صحیح و کامل وارد کنید روبات های اسپمر طبق الگوریتم هایی که برای آن ها تعریف شده است قادر به شناسایی ایمیل ها هستند و وقتی ایمیل شما توسط این موجودات شناسایی و به لیست ایمیل های دیگر در پایگاه داده آن وارد شود آنگاه مجبور به مسدود کردن و هزار و یک روش دیگر برای رهایی از شر ایمیل های تبلیغاتی خواهید بود!
انواع بسیار زیادی از روش های پیدا کردن ایمیل وچود دارد، مثلا اینکه عضویت شما در انجمنی باعث می شود که از طرف مدیران آن سایت برای شما ایمیل تبلیغاتی ارسال شود و یا روبات هایی که با نرم افزارهای مدیریت محتوا آشنا هستند و قادرند پیام های تبلیغاتی را بعنوان یک نظر برای مدیران سایت ارسال کنند!

چه راه هایی برای پیشگیری از دریافت ایمیل های تبلیغاتی وجود دارد؟!
بطور کلی ایمیل شما شناسنامه شما در اینترنت است و نباید آن را در دسترس عموم قرار دهید چرا که تبعات آن بعدا گریبان گیر خودتان خواهد بود.
- اگر قصد دارید ایمیل خود را برای مخاطبان خود در وبلاگتان به اشتراک بگذارید بهترین راه این است که آدرس ایمیل را در عکسی نوشته و عکس را در سایت قرار دهید و یا اینکه به صورتی که در بالا توضیح داده شد آدرس دهی کنید، بدین صورت روبات ها قادر به شناسایی آدرس ایمیل نخواهند بود.
- می توانید برای جلوگیری از ورود اسپم به ایمیل شخصی خود از سرویس های ایمیل موقت استفاده کنید؛
این سرویس ها ایمیلی با نام کاربری تصادفی و یا دلخواه برای شما ایجاد می کنند که به کمک آن قادر خواهید بود عضویت خود را با تأیید ایمیل در سایت ها و انجمن ها کامل کنید و هم از احتمال ارسال اسپم ها جلوگیری کنید.
- بسیاری از ایمیل ها ممکن است بطور مدام ارسال شود اما هرزنامه نباشد بلکه به سبب عضویت شما در گروه های اینترنتی یا خبرنامه ها باشید، چرا که ارسال مدام ایمیل این گروه ها و خبرنامه ها بخاطر تبلیغات نیست بلکه به سبب عضویت شما و اطلاع رسانی می باشد، معمولا در این موارد گزینه Unsubscribtion یعنی لغو اشتراک وجود دارد که به کمک آن می توانید از ارسال این ایمیل ها برای خود جلوگیری کنید.
- سرویس های ایمیل دهی مثل Yahoo, Gmail و Hotmail قابلیت گزارش و علامت گذاری بعنوان هرزنامه را دارند، با انتخاب این گزینه ایمیل های شبیه به این و به پوشه Spam می روند و بعد از مدتی بطور خودکار حذف می شوند، یا اینکه می توانید کلا از ورود اسپم به ایمیل خود جلوگیری کنید این کار با تعریف معیارهای یک اسپم برای سیستم انجام می گیرد، مثلا:

تمام ایمیل هایی که از این فرسنده برایم ارسال می شوند را ببند

جالب است بدانید ارسال اسپم در سطح انبوه در ایالات متحده امریکا جرم شناخته شده است و کسی که از این قوانین سرپیچی کند مجبور به پرداخت چرایم سنگین سایبری و مسدود کردن فعالیت های این شخص خواهد شد!


اندروید از طلوع تا صعود

 


در کمتر از هشت سال گذشته گوگل که معمولا به عنوان غول موتور جستجوی اینترنتی شناخته می شد یک سیستم عامل بی نام و نشان را به محبوب ترین و پر طرفدار ترین پلت فرم جهان برای موبایل های هوشمند تبدیل کرده است.  اندروید قبل از انکه بخواهد یک سیستم عامل پر طرفدار باشد یک شرکت نو ظهور یا استارت اپ کوچک بود که گوگل ان را در سال2005 خرید تا از گمنامی نجات پیدا کند . حالا اندروید نزدیک به 250میلیون محصول در سال میلادی گذشته به صورت فعال داشته است. این روند به سرعت در حال رشد است و انتظار می رود با این سرعت بتواند حتیموفقیت گسترده اپل در بازار دستگاه های قابل حمل مبتنی بر ios را هم تحت تاثیر خودش قرار دهد . این در حالی  است که گزارش MBC online نشان می دهد که تعداد دستگاه های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل iosدر سال 2011 برابر 7/104 میلیون دستگاه بوده است. 


حالا رقابت میان اندروید و ios به عنوان دو پلت فرم پر طرفدار در بازار جهانی دستگاه های دیجیتال شخصی هوشمند بسیار جدی تر شده است و دیگر از دامنه دو شرکت گوگل و اپل خارج شده است تا شرکت های بزرگ تولید کننده گوشی و تبلت مانند سامسونگ را هم در این روند رقابتی در گیر کند به این ترتیب است که جنگ رقابتی میان موبایل های هوشمند سری galaxy s سامسونگ با ایفون های اپل را در پشت خودشان دارند حالا گگل در حال گسترش فرمانروایی خودش در بازار گجت های هوشمند است وبه این ترتیب اس00ت که در هر روز به طور متوسط 3/1 میلیون دستگاه اندرویدی فعال می شوند تا جای که به عقیده کار شناسان MBC online محبوبیت اندروید حالا به اندازه مک دونالد در سرتا سر جهان دارند . بر اساس هر امار منتشر شده رستوران های مک دونالد در هر ثانیه 17 ساندویچ بیگ مک می فروشند و این در حالی است که در هر ثانیه 15 دستگاه هوشمند اندرویدی فعال می شوند بزرگ ترین تفاوت میان ساندویچ بیگ مک و موبایل اندرویدی در قیمت انها است . موبایل های اندرویدی . ارزان قیمت که به طور متوسط قیمتی در حدود 250 دلار دارند سودی به اندازه همبرگر های 2 دلاری رستوران های مک دونالد دارند . در فصل سوم سال 2012 سیستم عامل اندروید یک مرحله بزرگ را در طول عمر نسبتا کوتاهش تجربه کرد گوشی موبایل galaxy s 3شرکت سامسونگ بالاخره توانست فروشی بیشتر از ای فون های s4و s5 شرکت اپل را به دست بیاورد تا این اولین باری باشد که یک موبایل اندرویدی به تنهایی توانسته است یک گوشی ای فون را در فروش خالص شکست بدهد در مقابل اما اپل سعی کرد با قدرت بیشتری در بازار حضور داشته باشد و بالاخره در پایان سال 2012 هم توانست دوباره حاکمیت بازار را از نظر فروش با غلبه به اندروید به دست بیاورد . به این ترتیب بود که بر اساس گزارش KWC اپل توانست در فصل اخر سال 2012 حدود 53 در صد فروش بازار پر رونق موبایل های هوشمند امریکا را به خودش اختصاص بدهد در همین دوره زمانی اما فروش موبایل های اندروید ی با کاهش نسبی 11 در صد به 42 در صد از بازار موبایل های هوشمند امریکارسید . با این همه اما در بازار جهانی انواع تبلت ها تاج پادشاهی همچنان بر اپل است و گزارش های MBA نشان می دهد که اپل توانسته است با فروش چشمگیر تبلت ای پد خود در مدل های متنوع فروش تبلت های اندرویدی را تحت تاثیر قراربدهد و همچنان بیشترین سهم را از بازار داشته باشد . حالا فاصله میان تبلت های اندرویدی و ای پد ها به سرعت در بازار در حال کم شدن است و اپل تمام تلاشش را برای حفظ جایگاهش در بازار انجام می دهد . در بازار جهانی اپلیکیشن ها و برنامه های کاربردی هم اپل پیشتاز است درست به همین دلیل هم هست میزان در امد سالانه اپل از فروش اپلیکیشن هایش در سال 2012 به 53/2 میلیارد دلار رسیده است. GOOGLE PLAY به 68/1 میلیارد دلار رسیده است این در حالی است که از نظر تعداد اپلیکیشن ها google play وstor هر دو با هم برابر هستند .


  • تاریخ ارسال : پنج شنبه 19 ارديبهشت 1392 ساعت: 22:15
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

خاموش کردن صفحه لودینگ ویندوز


 

هیچ کس واقا به صفحه لودینگ ویندوز اهمیتی نمی دهد" در نتیجه می توانید با حذف ان سرعت بالا امدن ویندوز را بیشتر کنید . برای این کار در Runدستور msconfig تایپ کنید و از پنجره باز شده به سر برگ BOOT.INIبروید . حال کافی است تیک گزینه  No GUI Boot را بزنید.


  • تاریخ ارسال : چهار شنبه 17 ارديبهشت 1392 ساعت: 23:54
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

کدام بهتر است UltrabookیاNetbook؟


 

تفاوت اصلی به نیازهای شما  باز می گردد. هر دوی این کامپیوترها برای جابه جایی سریع و ارزان طراحی شده اند. Ultrabook مفهوم تازه ای است که اینتل چند سال پیش معرفی کرد. این کامپیوترها ابعادی مشابه لپ تاپ ها دارند اما به مراتب سبک تر باریک تر و مشخصا قابل حمل ترند. به همین علت هم حتی نسبت به لپ تاپ های متعارف قیمت به مراتب بالاتری دارند. در مقابل Netbook معمولا ابعادی بین 8 تا 12 اینچ دارند . قدرت پرداش انها برای بیشتر کارهای روزانه کافی است اما با نوت بوک ها قابل قیاس نیست.


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 17 ارديبهشت 1392 ساعت: 23:33
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

ليست صفحات


تعداد صفحات : 1

صفحه قبل 1 صفحه بعد

تبلیغات

تبلیغات

    .styleText{ font-family: tahoma;font-size: 9pt;text-decoration: none;}
    ورود کاربران

    ورود کاربران

      نام کاربری
      رمز عبور

      » رمز عبور را فراموش کردم ؟
      عضويت سريع

      عضويت سريع

        نام کاربری
        رمز عبور
        تکرار رمز
        ایمیل
        کد تصویری
        پشتيباني آنلاين

        پشتيباني آنلاين

          پشتيباني آنلاين
          آمار

          آمار

            آمار مطالب آمار مطالب
            کل مطالب کل مطالب : 72
            کل نظرات کل نظرات : 11
            آمار کاربران آمار کاربران
            افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
            تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

            آمار بازدیدآمار بازدید
            بازدید امروز بازدید امروز : 1
            بازدید دیروز بازدید دیروز : 1
            ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
            ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
            آي پي امروز آي پي امروز : 0
            آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
            بازدید هفته بازدید هفته : 7
            بازدید ماه بازدید ماه : 533
            بازدید سال بازدید سال : 1176
            بازدید کلی بازدید کلی : 97879

            اطلاعات شما اطلاعات شما
            آی پی آی پی : 18.117.107.90
            مرورگر مرورگر :
            سیستم عامل سیستم عامل :
            تاریخ امروز امروز :
            خبرنامه

            خبرنامه

              براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



              آخرین نطرات کاربران

              آخرین نطرات کاربران

                کنکورکنکور - اگه میشه جهت کمک به دوستای کنکوریتون این سایتو لینک کنید
                کنکور www.HiUni.ir
                سوالات کنکور، کارنامه های کنکور، گفتگو با برترینها، امتحان نهایی، کتب درسی، المپیاد، مشاوره، و جزوات کنکوری
                دانلود با لینک های مستقیم، بدون رمز و رایگان - 1392/6/20
                صدیقهصدیقه - وب جالب و مفیدیه - 1392/5/31
                ehsanehsan - سلام

                مطالب مفیدی تو وبلاگت گذاشتی مرسی.
                پاسخ:سلام ممنون دوست عزیز - 1392/3/16
                رهارها - ازوبلاك شما لذت بردم:
                پاسخ:سلام منم خوشحال شدم که شما لذت بردین دوست عزیز - 1392/3/16
                رهارها - ازوبلاك شما لذت بردم: - 1392/3/16
                ........ - دستت درد نکنه کارم راه افتاد
                پاسخ:سلام خوبه - 1392/3/16
                سجادسجاد - وبلاگت زیباست...

                سلام ممنون از تعریفت - 1392/3/12
                سجادسجاد - وبلاگت زیباست...
                - 1392/3/12
                ...... - ina khoshtipan???????
                pa justin bieber chie???
                - 1392/2/23
                لالا - من قول میدم تو خوش تیب تری - 1392/2/23

                درباره ما

                  عـکس
                  به وبلاگ من خوش آمدید

                کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به عـکس بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
                قالب طراحی شده توسط: تک دیزاین و سئو و ترجمه شده و انتشار توسط: قالب گراف